keskiviikko 3. joulukuuta 2014

3rd of December!


Jackson: Moi! Crossfade ja mä ollaan tällä kerralla joulukalenteri vuorossa! 
Crossfade: ..!


J: Nyt on jo joulukuun kolmas päivä. Jos mun laskelmat pitää kutinsa niin kolmosluukun pitäis olla täällä jossain......


C: !!
J: Crossfade, joko sä löysit sen?

J: Sä oot kyllä nopea kaveri! Ei uskos kameleontista! : D
C: . . . . . . . . .

J: Saat avata luukun kerta löysit sen ennen mua.
C: ~~!!

C: !

J: Lahjapaketti! Musta ois kiva saada joululahjaksi uusi muistitikku! Sellasta tarttee aina kouluhommissa, ja oikeestaan oon aika paljon koneella vapaa-aikanakin.

J: (...Tosin ois kyllä mukava viettää joulua rakkaan kanssa...)

C: (Minä haluan joululahjaksi lisää suklaata.)
J: Hei missä se suklaa on?!

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja luukkuja ^^ Lienenkö ainoa joka yllättyi kun Crossfade pärähti puhumaan...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! : >
      Siitä lemmikistä on moneksi, yhtä monipuolinen kuin omistajansa. : D

      Poista
  2. Hello from Spain: this guy is very trendy. Keep in touch

    VastaaPoista
  3. Ihana kalenteri =D odotan innolla seuraavaa luukkua ^_^

    VastaaPoista